Haberler
05.06.2026 09:05
Fakültemiz Beslenme ve Diyetetik Bölümü 1. sınıf öğrencileri için düzenlenen Beyaz Önlük Giyme Töreni, mesleki yolculuğun ilk ve en anlamlı adımlarından biri olarak coşkulu bir şekilde gerçekleştirildi.
Törende öğrenciler, mesleklerinin simgesi olan beyaz önlüklerini giyerek diyetisyenlik mesleğine ilk adımlarını attılar. Beyaz önlük; bilimin rehberliğini, etik değerleri, sorumluluk bilincini ve insan sağlığına adanmışlığı temsil ederken, öğrenciler için de büyük bir gurur ve heyecan kaynağı oldu.
Bu anlamlı günde öğrenciler, meslek hayatları boyunca taşıyacakları sorumluluğun bilinciyle, sağlıklı toplumlar oluşturma yolunda önemli bir başlangıç yapmanın mutluluğunu yaşadılar.
Diğer Haberler
Fakültemizde Mezuniyet Coşkusu
18.06.2026
Egzersiz ve Spor Bilimleri Bölümü ...
14.06.2026
Malatya İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü ...
09.06.2026
Fakültemizden Spor Başarılarına ...
03.06.2026
Akademik ve İdari Personellerimiz ...
01.06.2026
Doç. Dr. Nilay Gökbulut, “Gelecek İçin ...
22.05.2026
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ...
22.05.2026
Genç Hemşireler Topluluğundan ...
18.05.2026