Haberler
18.05.2026 15:26
Fakültemiz Beslenme ve Diyetetik Bölümü öğretim üyeleri ve öğrencileri Kırkgöz Sahil Parkında düzenlenen piknik etkinliğinde keyifli anlar geçirdi.
Final haftasına yaklaşırken derslerin yoğun temposuna kısa bir mola verip hep birlikte keyifli vakit geçirmek moral depolama ve sosyal bağlarımızı güçlendirme fırsatı sağladı.
Katılım sağlayan herkese teşekkür eder, yaklaşan final sınavlarında tüm öğrencilerimize başarılar dileriz.
Diğer Haberler
Fakültemizde Mezuniyet Coşkusu
18.06.2026
Egzersiz ve Spor Bilimleri Bölümü ...
14.06.2026
Malatya İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü ...
09.06.2026
Beyaz Önlük Giyme Töreni
05.06.2026
Fakültemizden Spor Başarılarına ...
03.06.2026
Akademik ve İdari Personellerimiz ...
01.06.2026
Doç. Dr. Nilay Gökbulut, “Gelecek İçin ...
22.05.2026
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ...
22.05.2026